چند ایده منطقی و پرسود برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان

ردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین_گروه مشاوره و خدمات سرمایه گذاری

تامین هزینه های زندگی امروزه بسیاری سخت شده و افراد به دنبال شغلی با مبلغ مشخصی که در دست دارند میگیردند که سود بالایی هم  داشته باشد و از آن به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم استفاده کنند تا در این وضعیت اقتصادی بتوانند بهتر زندگی کنند و به رفع نیازهای خود بپردازند ما در این مطلب قصد داریم شما را با چند ایده منطقی و پرسود برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان آشنا کنیم که اگر به صورت اصولی انجام پذیرد سود خیلی خوبی هم به همراه خواد داشت

بورس اولین ایده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان

بورس اولین ایده برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان

برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن بازار بورس یکی از گزینه‌های پرسود و جذاب می باشد. اگر شما نگران نقدشوندگی پول در هر زمان که به پول نقد نیاز داشتید هستید و یا اینکه از کاهش ارزش پولتان به دلیل تورم نگران هستید بورس یک روش مناسب برای شماست.

در واقع افرادی که در بازار بورس سرمایه گذاری می کنند این دغدغه را ندارند که به مرور زمان ارزش پولشان کم می شود زیرا این اشخاص به نسبت سهمی که خریداری کرده اند در دارایی ها و سود و زیان های آن شرکت سهمی دارند و با تورم ارزش دارایی های شرکت افزایش می یابد و شرکت با توجه به فعالیت های اقتصادی که انجام می دهد سود خوبی هم به دست می آورند.

این نکته را هم در نظر بگیرید که با سرمایه گذاری در بازار بورس می توانیم نقش بسزایی در رونق اقتصادی داشته باشیم به این صورت که با سرمایه گذاری در بازار بورس منابع مالی که بنگاه های اقتصادی به آن نیاز دارند، تامین شده و باعث توسعه فعالیت ها می شود و در نهایت باعث رونق کسب و کار رشد اقتصادی کشور و ایجاد شغل برای افراد جامعه می شود.

البته کسانی که به سرمایه‌گذاری در بازار بورس علاقه‌مند هستند باید این نکته را در نظر بگیرند که سرمایه‌گذاری در بورس از ریسک برخوردار است ولی این ریسک را میتواند زیاد یا کم کنید. اگر شما دانش کافی از این بازار و سرمایه گذاری در آن را ندارید بهتر است از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید.

خرید و فروش گوشی

خرید و فروش گوشی دومین ایده برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان

دومین ایده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش گوشی می باشد. امروزه داشتن موبایل به موردی ضروری برای هر یک از افراد تبدیل شده است و اکثر افراد چه بزرگ چه کوچک از آن استفاده می کنند.

روز به روز بر قابلیت های آن اضافه می‌شود و زمانی که مدل های جدید به بازار عرضه می‌شود، افراد هر روز به خرید و یا تعویض گوشی های همراه خود اقدام می‌کنند. یعنی داشتن گوشی هوشمند و به‌روز به یکی از نیازهای روزمره تبدیل شده است پس بهتر است با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان خود به راه اندازی کسب و کار فروش و یا خرید گوشی‌های هوشمند همراه بپردازید.

شما با داشتن مغازه‌ای در مکانی مناسب و قیمت های رقابتی می‌توانید مشتریان زیاد داشته و در نهایت هم سود بیشتری کسب کنید. توجه داشته باشید که در کنار فروش گوشی موبایل می‌توانید به فروش قطعات و لوازم جانبی موبایل نیز بپردازید تا از این طریق سود بیشتری نصیب شما شود.

کسب و کار بوتیک زنانه

 کسب و کار بوتیک زنانه سومین ایده برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان 

ایده سوم برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان مربوط به کسب و کار بوتیک زنانه می باشد. این بوتیک بهتره که فقط مخصوص خانوم ها باشه و هر محصولی که به یک خانوم مربوط میشه داخل این بوتیک پیدا بشه چون خانوم ها زیاد خرید می کنن و سعی می کنن در چند وقت یکبار لباس های تازه بخرن.

و درست وقتی یک کفش خریداری می کنند، برای ست کردن بعد از آن به خرید شلوار، مانتو، لباس و روسری می پردازند . این ایده هم سودآوری خیلی خوبی داره و در کمترین زمان ممکن بازخورد دریافت می کنه.

باید کار به صورت اصولی و درست اجرا بشه. مثلا باید مغازه ای که اجاره می کنید جای مناسبی باشه. یا اینکه محصولات خوبی برای فروش داشته باشید و …

با فرض اینکه شما ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه دارید ما می خواهیم این کسب و کار را راه اندازی کنیم. توجه داشته باشید که این کار نیازی به شریک ندارد. شما باید یک مغازه خوب در مکان مناسبی از شهر خود اجاره کنید. سعی کنید مغازه ای مناسب با کمترین کرایه را برای اجاره کردن پیدا کنید.

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی چهارمین ایده برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان 

ایده چهارم برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی می باشد. طبق آمارهای به دست آمده ایران بعد از عربستان دومین کشور خاورمیانه برای مصرف لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می‌آید. اصلی‌ ترین دلیل این آمار هم،گرایش مردم به سمت زیبایی و پاکیزگی می باشد البته برخی افراد این موضوع را ناشی از تهاجم فرهنگی و کمبود اعتماد به نفس در بین زنان و مردان ایرانی می‌دانند.

در هر صورت میزان بالای مصرف این لوازم در ایران، خود بهترین بهانه برای بررسی بازار این کالا به شمار می‌آید، فارغ از اینکه شاید این آمار از نظر فرهنگی و اجتماعی آمار خوشایندی نباشد.

زمان بازگشت سرمایه در این شغل زمانی می باشد که فرد با ارائه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب برای خود مشتریان ثابت پیدا کند که با جذب مشتریان ثابت هر مشتری می‌تواند چند مشتری دیگر را به سمت فروشگاه شما جذب کند پس باید تلاش کنید اعتماد مشتری را جلب کرده و از او برای خودتان یک مشتری وفادار بسازید.

به علاوه باید با افرادی که به‌ صورت عمده خرید می‌کنند مانند آرایشگاه‌ها رابطه خوبی برقرار کنید و تخفیفات حدود ۱۵درصدی به آنها بدهید، چراکه آنها می‌توانند مشتریان زیادی برای شما بفرستند و کسب‌و‌کارتان را حسابی رونق ببخشند.

خرید و فروش میوه و صیفی‌جات به صورت عمده

رید و فروش میوه و صیفی‌جات به صورت عمده پنجمین ایده برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان 

ایده پنجم برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان مربوط به کسب و کار خرید و فروش میوه و صیفی جات است. این کار هم سود بسیار خوبی دارد. بدین شکل که شما از شهرهای دیگر انواع میوه و صیفی جات مختلف را وارد شهر خود می کنید.

بطور مثال هندوانه را کیلویی ۲۰۰۰ هزار تومان در بازار خریداری می کنید، بنظر شما فروشنده چقدر هزینه برای آن پرداخت کرده؟ در بیشتر مواقع زیر ۱۰۰۰ تومان. یعنی دو برابر سود کرده که بسیار عالی است.

باید سعی کنید تا جایی که ممکن است محصولات را با قیمت بسیار مناسبی بخرید. در این صورت با قیمت کمتر از قیمت بازار سریعا می توانید محصول خود را به فروش برسانید.

راه اندازی رستوران

 

 راه اندازی رستوران ششمین ایده برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان 

ایده ششم برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی رستوران می باشد. اگر به کار در رستوران مسلط می باشید و می‌توانید غذا‌های مختلف و مناسبی ارائه دهید بهتر است به راه اندازی یک رستوران شیک و با غذاهای لذیذ بپردازید اگر هم بلد نیستید اما علاقه به این کار دارید میتوانید در کلاسهای مربوطه شرکت کنید و همه چیز را به طور عالی یاد بگیرید.

شما با رستورانی به نسبت شیک و قیمتهای خوب و مناسب و غذاهای تمیز و لذیذ مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد که همین مشتریان شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و کار خود را رونق خواهید بخشید.

شرط رسیدن به موفقیت در کسب و کار مربوط به رستوران‌ها رعایت نظافت و ارائه غذا‌های خوشمزه و با ایده های جدید می‌باشد.

فروش مرغ روز

 

هفتمین ایده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان فروش مرغ روز می باشد که جزو ایده های پولساز است، یک فروشگاه عالی برای فروش مرغ واقعا سود بسیار خوبی خواهید داشت و بسیار پول ساز است.

شما به یک مغازه خوب برای اجاره نیاز دارید که باید در مکان مناسبی هم باشد. یک یا دو یخچال ایستاده نیاز خواهید داشت. البته برای شروع کار با یک یخچال شروع کرده و مرغ کمتری سفارش دهید. بعد از کمی فعالیت در این زمینه و پیدا کردن تسلط لازم به این کار می توانید کار را گسترش دهید.

خدمات دیگری که میتوانید در مرغ فروشی خود ارائه دهید پاک کردن مرغ می باشد. یعنی بطور کامل گوشت مرغ را تقسیم بندی کرده و آن را تمیز و پاک کرده به مشتری تحویل دهید. این خدمات را حتما داشته باشید اگر بصورت دستی و منظم نمیتوانید آن را انجام بدهید میتوانید از  یک دستگاه مخصوص برای بریدن گوشت مرغ استفاده کنید که قیمت آن فکر نمی کنم بیش از ۱۰ میلیون تومان باشد.

کارواش

 

 8-کارواش هشتمین ایده برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان 

هشتمین ایده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان تاسیس کارواش می باشد که یکی از مشاغل پردرآمد در شهرها که نیازی به تخصص و حرفه خاصی هم ندارد و این شغل با افزایش تعداد خودروها در کشور، تقاضای بیشتر پیدا می کند.

برای راه‌اندازی یک کارواش داشتن چند دستگاه شستشوی و چندکارگر کار بلد کافی است، تا با حداقل هزینه بیشترین درآمد را کسب کرد.

با یک حساب سر انگشتی، اگر فقط در یک کارواش روزانه حداقل ۳۰ خودرو با ۱۵ هزار تومان شستشو شود، در آمد روزانه‌ای معادل ۴۵۰ هزار تومان حاصل می شود که جمع این درآمد روزانه در ماه به حدود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان می‌رسد که این رقم معادل چند سال حقوق یک کارگر معمولی است.

در حالی که یک کارگر برای درآمد حداقلی در ماه باید حداقل مدرک، کارت پایان خدمت و… داشته باشد، این در حالی است که در شغل‌های این چنینی نه نیازی به مدرک خاصی است و نه تخصص.

درآمد کارگر کارواش هم به شانس و روز کاری بستگی دارد. اگر مشتری خوب و دست به جیبی داشته باشد، تا روز ۱۰۰ هزار تومان و در بدترین شرایط حداقل روزی ۵۰ هزار تومان بدست می آید. ولی در این بین اگر خسارتی هم به خودرو کسی وارد شود،کارگر باید هزینه‌ آن را بپردازد.

خط تولید غذای آماده و نیمه آماده

نهمین ایده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی خط تولید غذای آماده و نیمه آماده می باشد این نوع خط تولید تنوع بسیاری دارد و با هزینه کم می توان سود زیادی به دست آورد .

با توجه به اینکه امروزه اکثر خانوم ها هم شاغل شدند و زندگی به سمت زندگی ماشینی می رود و مشغله مردم زیاد است، استفاده از غذاهای آماده طبخ و نیمه آماده روز به روز در حال افزایش است همانند پیاز سرخ شده(پیازداغ) ، سبزی سرخ شده، انواع خورشت آماده طبخ، فست فودها (مانند پیتزا و همبرگر آماده طبخ)، ناگت گوشت و مرغ، کباب آماده طبخ و ….

برای توضیح خط تولید این نوع غذاها از یک نمونه ساده یعنی پیاز سرخ شده شروع می کنیم ؛ خط تولید پیاز سرخ شده شامل دستگاه اسلایسر جهت برش پیاز ، دستگاه پوست گیر ، دستگاه سرو ته زن ، دستگاه سرخ کن صنعتی فرایر ، روغن گیر، بسته بندی می باشد. با توجه به اینکه تهیه پیاز سرخ شده در منزل کاری وقت گیر و به نسبت مشکل است استفاده از این محصول بازار مصرف مناسبی خواهد داشت .

جهت در یافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به لینک زیر مراجعه فرمایید

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین_گروه مشاوره و خدمات سرمایه گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *