نسخه جدید بازی star wars

پردیس فناوری کیش-طرح مشاوره تخصصی صنعت- گروه فن آوری

ناشر بزرگ و معروف دنیای بازی، Electronic Arts امروز اعلام کرد که بازی Star Wars: Jedi Fallen Order برای اولین بار به طور رسمی در تاریخ 13 آوریل برابر با 24 فروردین به نمایش گذاشته خواهد شد. به گفته سازنده بازی Jedi Fallen Order استودیو Respawn، نسخه جدید جنگ ستارگان پاییز امسال عرضه خواهد شد.

رویداد ویژه سری محبوب جنگ ستارگان در تاریخ 11 تا 15 آوریل برگزار خواهد شد و به گفته برگزار کنندگان، نسخه جدید این بازی در روز 13 آوریل در یک برنامه ویژه معرفی خواهد شد. این بازی مدت زیادی است که توسط EA معرفی شده است، اما تا به امروز هیچ تریلر رسمی از آن منتشر نشده و اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. داستان Jedi Fallen Order در مورد یک جدای نجات یافته در نسخه سوم فیلم استار وارز است.

این بازی قرار است توسط استودیو معروف Respawn ساخته شود که به تازگی بازی جنجالی و پرطرفدار Apex Legends در سبک بتل رویال عرضه کرده است. بازی Jedi Fallen Order آخرین نسخه از سری بازی‌های جنگ ستارگان خواهد بود که توسط EA منتشر می‌شود و پس از این قرار داد این شرکت برای ساخت سری بازی‌های جنگ ستارگان به پایان می‌رسد. متأسفانه نسخه‌های اخیر این بازی شرایط چندان مناسبی نداشتند، به خصوص نسخه Battlefront II که به دلیل وجود لوت باکس‌های فراوان و محتوا‌های پولی که به خریداران در بازی برتری مطلق نسبت به سایرین میداد، مورد انتقاد شدید رسانه‌ها و گیمرها قرار گرفته بود و در نهایت شاهد فروش نا امید کننده‌ای از این بازی بودیم.

امیدواریم که استودیو خوش نام Respawn از اشتباهات سازنده‌های قبلی جنگ ستارگان درس گرفته باشد و بازی بهتری را به نمایش بگذارد. بازی Star Wars: Jedi Fallen Order پاییز امسال برای PC و دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.