دوره مهارتهای همسرداری موفق

زوج‌ هایی که دارای آگاهی و مهارت‌ های لازم هستند و می ‌توانند بر ذهن خود مدیریت ‌کنند، باورهای مثبت را جایگزین باورهای منفی می ‌کنند و در بیش‌تر موارد از مسائل، آگاهانه و هوشیارانه برداشت مثبت می ‌نمایند و رابطه ‌ی زناشویی خود را رضایت ‌بخش‌ تر و جذاب ‌تر و بالنده ‌تر می ‌سازند.

زوج‌ های موفق معتقدند که باورها، اندیشه‌ ها، گفتار و رفتارشان را خود انتخاب می ‌کنند و همه ‌ی عملکردهای ‌شان، بازتاب انتخاب ‌های درست یا اشتباه و آگاه یا ناآگاه خودشان است. آنان عقیده دارند که کیفیت زندگی مشترک و زناشویی ‌شان، همان ‌چیزی‌ست که یا خواستار آن بوده و یا زیربار آن رفته‌اند و مسۆولیت آن را برعهده‌‌ گرفته و نتایج مربوطه را می‌ پذیرند و درصورت اشتباه، اقدام به جبران آن می ‌کنند. این زوج‌ ها به ‌راحتی احساس ‌های خود را بروز می ‌دهند و با مذاکره و احترام ‌گذاشتن به نظرات یکدیگر و درک همدیگر، زندگی مشترک ‌شان را در مسیری رضایت‌ بخش و جذاب قرارمی ‌دهند.

از اینرو دوره مهارتهای همسرداری موفق با همکاری مجموعه پورتال مشاوره و مددکاری صبا و پردیس فناوری کیش با هدف رشد و گسترش فرهنگ خانواده و آگاهی بخشی به زوجین برنامه ریزی شده است که در مرحله نخست این دوره ویژه بانوان برگزار می گردد.

نام دوره : دوره مهارتهای همسرداری موفق

مدت دوره : ۸ جلسه ی ۲ ساعته

زمان دوره:شروع دوره ازمهرماه ۱۳۹۷

شهریه دوره:۱۸۵

پورتال ثبت نام ( لینک)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *