خطای بزرگ اینستاگرام امنیت استوری های شما را به خطر می اندازد

اینستاگرام

امروز خبری در راستای یک اشتباه بزرگ در اینستاگرام منتشر شد که این اشتباه در راستای نمایش استوری افراد به کاربرانی اشتباهی بود. در واقع امروز برخی از کاربران استوری های افرادی را مشاهده کردند که اصلا این افراد را دنبال نمی کردند. در ادامه جزییات بیشتر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

خطای جدید اینستاگرام در بخش استوری ها

به گزارش برخی سایت ها ظاهرا کاربران امروز شاهد استوری های افراد غریبه ای در صفحات خود بوده اند و در نمایش استوری ها اشتباهات بزرگی صورت گرفته است. در واقع استوری ها از کاربرانی بود که هرگز آن حساب های کاربری را دنبال نمی کردند. در راستای این موضوع نیز اینستاگرام اعلام کرد که این مشکل یک خطا بوده که اکنون رفع شده است.

در واقع این موضوع حریم شخصی برخی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده و با توجه به اینکه روزانه 500 میلیون کاربر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند در نتیجه این خطا، اشتباه بزرگی بوده است. البته این اتفاق برای کاربرانی که از صفحات Private بهره می برند رخ نداده است و در واقع به گفته اینستاگرام به حریم خصوصی کاربران آسیبی وارد نشده است. در نتیجه این اتفاق فقط برای تعدادکمی از صفحات Public یا عمومی رخ داده است. به طور کلی به گفته اینستاگرام این مشکل هم اکنون حل شده و اصلا جای نگرانی برای کاربران نخواهد زیرا یک اختلال ساده بود که برطرف شد.