تجربه جدید خرید از روی استوری اینستاگرام

 

به نقل از مرکز مشاوره صنعت ipccاینستاگرام روزبه‌روز تجاری‌تر شده و قرار است کاربران به‌طور مستقیم از طریق لینک درج‌شده روی استوری به صفحه خرید برندهای معروف هدایت شوند.
به گزارش خبرآنلاین، تجربه خرید به‌عنوان ایده‌ای نوین برای اکانت‌های معروف تجاری رفته‌رفته رنگ و بوی واقعی‌تر به خود گرفته و حالا پس از فیدبک خوب کاربران پس از دیدن استوری برندهای معروف، مدیران اینستاگرام تصمیم گرفته‌اند تا ایده خرید مستقیم از طریق استوری را توسعه دهند. نظرسنجی اخیر توسط اینستاگرام نشان داد کاربران علاقه دارند تا محصولات جدید برندهای معروف را از طریق استوری دنبال کنند و قرار دادن لینک به‌صورت استیکر مشوق خوبی برای تجاری‌سازی برند است.
بیش از 300 میلیون کاربر به‌صورت روزانه به استوری‌های مختلف سر می‌زنند و معرفی و قرار دادن محصولات جدید از طریق استوری می‌تواند گرایش جدید برای خرید تلقی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *