وابستگی بودجه ۹۷ به درآمدهای نفتی کاهش یافته است

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این‌که وابستگی بودجه سال ۹۷ به درآمدهای نفتی کاهش یافته است، گفت: دولت در لایحه بودجه ۹۷، اقدام مناسبی برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی انجام داده است.
 به گزارش شانا، محمدرضا تابش با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت برای تدوین لایحه بودجه ۹۷ به صورت عملیاتی عزمی جدی دارد و ما از این اقدام دولت قدردانی می‌کنیم.
این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که کاهش وابستگی بودجه سال ۹۷ نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است، افزود: دولت در لایحه بودجه ۹۷، اقدام مناسبی برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی انجام داده است.
وی یکی از آثار مثبت کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را شکوفایی اقتصادی و رونق تولید دانست و تصریح کرد: کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی سبب گردش چرخ صنعت و تولید می‌شود.
تابش عنوان کرد: می‌توانیم در سال‌های آینده با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را قطع کنیم، حتی می‌توان با یک برنامه فشرده طی ۲ سال به این هدف رسید.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: معتقدم وابستگی بودجه‌های سالانه به درآمدهای نفتی باید با اتخاذ تدابیر درست، کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *