قانون جذب چه کاربردی دارد

قانون جذب چه کاربردی دارد

پردیس فناوری کیش-طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت-گروه مدیریت

کارما یا قانون کارما می گوید: هر عملی یک عکس العملی به دنبال دارد. قانون کارما یکی از مهمترین قوانین حاکم بر هستی و قانون جذب است. در این مقاله 15 قانون کارما را بررسی می کنیم که می تواند زندگی شما را متحول کند. نماد کارما کارما معنی karma کارما کار کار ما قانون جذب کائنات 

در قانون جذب نیز بر مفهوم کارما بسیار تاکید شده است. کارما یک قانون انکار ناپذیر در هستی است. کارما در لغت از یک واژه سانسکریت به معنای بازگشت برگرفته شده است. کارما ارتباط بین اعمال شما و سرنوشت شما را توضیح می دهد. 
کارما یا همان قانون کارما را به زبان ساده می توان گفت «قانون علت و معلول» است. یعنی کسانی که به قانون کارما اعتقاد دارند باورشان این هست که در این دنیا نتایج اعمال خود را خواهند دید. 

قانون کارما بیانگر این است که اعمال شما آیندۀ شما را رقم می‌زنند. شاید شما هم شنیده باشید که بعضی از افراد اظهار می کنند: ااما قانون کارما نظر دیگری دارد: دلیل این مسئله که سرنوشت شما هرگز از پیش تعیین نشده، این است که شما ارادۀ آزاد دارید.

براساس قانون کارما امکان ندارد که آیندۀ شما از پیش تعیین شده باشد. از نظر قانون کارما چنین چیزی عادلانه نخواهد بود. زندگی به شما فرصت می‌دهد.

اگر در جستجوی متدهای عالی مدیریت  زمان و زندگی هستیدازمشاوران ما همین الان میتوانید  کمک بگیرید www.kishindustry.ir

قانون کارما یکی از همان فرصت‌هاست. افرادی مثل هندوها که قانون کارما را قبول دارند بر اساس اصل تناسخ بر این باور هستند که کارما یا همان قانون کارما زندگی های بعدی شما را نیز تفسیر می کند. یعنی اگر شما امروز خوب زندگی کنید و با دیگران مهربان باشید و کار بد نکنید بر اساس قانون کارما در زندگی های بعدی نتایج آن را در زندگی خود شاهد خواهید بود.

اگر در جستجوی متدهای عالی مدیریت  زمان و زندگی هستیدازمشاوران ما همین الان میتوانید  کمک بگیرید www.kishindustry.ir

برای قانون جذب و کائنات اصلا مهم نیست که چه فکر و افکاری درون ذهنتان است , افکار منفی باعث ایجاد ناخواسته ها افکار مثبت باعث ایجاد خواسته ها در این زندگی تان می شود .

شما هر فکری که درون ذهنتان ایجاد می‌شود دارای انرژی و ارتعاش است و هر چه بیشتر به آن افکار تمرکز کنید ارتعاش قوی تری را به سمت کائنات ارسال خواهید کرد .

مردم وقتی به اتفاق های ناخوشایند زندگی شان فکر می کنند اغلب می گویند که نمی خواستیم این اتفاق برای ما رخ بدهد . آنها می‌گویند من نمی خواستم چنین بلایی به سرم بیاید.

این افراد درست میگویند که نمی خواستند این اتفاقات درون زندگیشان بیفتد , اما خود این افراد هستند که باعث به وجود آمدن این اتفاقات شدند .

از آنجا که خیلی از افراد قوانین جهان هستی را نمی دانند با توجه به نا خواسته های خود ناخواسته های بیشتری را وارد زندگی شان می کند .

برای درک بهتر قانون جذب  کارما کائنات خودتان را یک آهنربا تصور کنید که همواره در حال جذب افکار و احساسات تان هستید .

  • اگر به چاقی فکر می کنید , نمی‌توانید لاغری جذب کنید .
  • اگر به فقر فکر می کنید , نمی‌توانید ثروت جذب کنید .
  • اگر به جنگ و کشتار فکر میکنید , نمی توانید آرامش و امنیت جذب کنید .

این یکی از ساده ترین مثال هایی بود که من در مورد قانون جذب برایتان زدم . و مشخص شد که به هر چیزی که فکر کنید , آن چیز بیشتر وارد زندگیتان می شود و آن را جذب میکنید.

هر چه بیشتر قدرت قانون جذب را درک کنید بیشتر علاقه مند می شوید تا افکارتان را کنترل کنید , چون شما قدرت اینکه به تمام چیزهایی که می‌خواهید را دارید .

شما با اندیشیدن و فکر کردن همه چیز را وارد زندگیتان خواهید کرد . بدون استثنا به هر چیزی که فکر می کنید چه خوب و چه بد در حال جذب کردن آن هستید .

وقتی به این فکر می کنی که چه کار کنم فقیر نشوم در حال فرستادن ارتعاش فقر به کائنات می باشید . شما باید افکارتان را درست در اختیار بگیرید و کنترل کنید .

اگر بخواهید افکار و ذهن تان را کنترل کنید و به اختیار بگیرید به تنهایی کار سخت و دشواری است . برای در اختیار گرفتن کنترل و ذهنتان و اینکه ارتعاش خواسته تان را به کائنات ارسال کنید باید تمرین کنید .

در بخش اعضای ویژه سایت تمرین بسیار قوی در زمینه قانون جذب, جذب ثروت و پول , ساخت یک رابطه رویایی و… قرار داده که با ثبت نام در این بخش میتوانید به این تمرین قدرتمند دسترسی پیدا کنید .

اگر خواسته به هدفی دارید و می خواهید به آن برسید مطمئن باشید به تمام خواسته و اهدافی که دارید می‌رسید .

اگر در جستجوی متدهای عالی مدیریت  زمان و زندگی هستیدازمشاوران ما همین الان میتوانید  کمک بگیرید www.kishindustry.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *