فعالیت کسب‌وکارها در استان‌ها به‌جز تهران

فعالیت کسب‌وکارها در استان‌ها به‌جز تهران

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه مدیریت بحران :

فعالیت کسب‌وکارها در استان‌ها به‌جز تهران از ۲۳ فروردین آغاز می‌شود

رئیس‌جمهور در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که فعالیت کسب‌وکارها و ادارات در استان‌ها از ۲۳ فروردین آغاز خواهد شد.

حسن روحانی در جلسه با رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد که رؤسای این کمیته‌ها باید ارزیابی دقیقی از میزان تأثیر تشدید برنامه فاصله‌گذاری اجتماعی انجام دهند و برای زمان بازگشایی مراکز، پس از اطمینان از ایجاد وضعیت تثبیت‌شده، پروتکل‌هایی را با دقت نظر در تمامی حوزه‌ها طراحی و متناسب با هر کسب‌و‌کار اجرا کنند. رئیس جمهور در ادامه اعلام کرد که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با تبدیل به فاصله‌گذاری هوشمند ادامه خواهد یافت. وی در این رابطه تصریح کرد:

ما مرحله اول و دوم فاصله‌گذاری را اجرا کرده‌ایم و موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و الان در مرحله‌ی سوم آن که اجرای فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی است، قرار داریم و مختصات آن باید مشخص و مدون باشد.

پروتکل‌های بهداشتی باید به‌گونه‌ای طراحی شود که همه‌ی مردم اعم از ارباب رجوع، کارمند، کارگر و کاسب بدانند و مطمئن باشند در محیط کار و بیرون از خانه با رعایت این پروتکل‌ها می‌توانند درصد بالایی اطمینان خاطر داشته باشند که از سلامتی برخوردار خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین مدرس خیابانی، قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در تاریخ ۹ فروردین نامه‌ای به رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور با موضوع «عدم وقفه در کار تولید کشور» نوشت و در آن اعلام کرد که «اصل کار و تولید کشور آن هم در سالی که به‌نام سال جهش تولید نام‌گذاری شده تعطیل‌پذیر نیست». وی درادامه نوشت که به‌این‌منظور، از هرگونه تعطیلی ممانعت به عمل بیاید.

قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران نیز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از ادامه‌دار شدن تعطیلی‌ها تا روز ۲۳ فروردین خبر داد و گفت واحد‌هایی که در این ایام تعطیل بودند تا روز بیست‌وسوم فروردین تعطیل خواهند بود، یعنی باز شدن واحد‌های صنفی به بعد از تعطیلات نیمه شعبان و آخر هفته موکول خواهد شد. وی در ادامه گفت که در این ایام تنها فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌ی اقلام ضروری به روی مردم باز خواهند بود و هیچ یک از واحد‌های صنفی که در این ایام تعطیل بوده‌اند شروع به فعالیت صنفی نخواهند کرد.

به‌دنبال این خبر و انتشار نامه‌ی قائم‌مقام وزیر صمت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه‌ای اعتراض‌آمیز به رئیس جمهور نوشت و درمورد دستورالعمل ابلاغی وزارت صمت برای بازگشایی مشاغل و مراکز کسب‌و‌کار هشدار داد. سعید نمکی نوشت:

اخیرا، بدون اطلاع ستاد نامه‌ای توسط قائم‌مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی به کلیه استان‌ها ابلاغ شده که عملاً دستورالعمل اداری برای بازگشایی کسب‌و‌کار تلقی می‌شود که این شیوه با نقش، مسؤولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.

لذا ضمن اعتقاد راسخ اینجانب و وزیر کشور و دیگر همکاران به کمک هرچه زودتر به کاهش اثرات اپیدمیولوژیک کرونا بر اقتصاد کشور و تدوین پروتکل برای بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی با اولویت ویژه قویاً اعلام می‌کنیم که هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیردولتی، فرهنگی، مذهبی و غیره که مورد تأیید نباشد شعله‌هایش به سرعت دامن نظام سلامت و متعاقب آن اقتصادی کشور را خواهد گرفت.

درنهایت امروز رئیس‌جمهور در جلسه‌ی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت در میان وزارتخانه‌های دولت اختلافی نیست. وی همچنین اظهار کرد در روندی که برای مسئله‌ی مبارزه و مقابله با کرونا پیش‌رو داریم هیچ اختلاف‌نظری میان دستگاه‌های دولتی و قوای سه‌گانه وجود ندارد و همه‌ی ارکان کشور با هماهنگی در حال انجام امور هستیم.

با تمام این اوصاف، امروز مقرر شد که در استان‌های کشور به‌جز تهران کسب‌وکارهای کم‌ریسک (که در آن‌ها تجمع صورت نمی‌گیرد) از ۲۳ فروردین فعالیت‌های خود را آغاز کنند اما کسب‌وکارهای پرریسک (از جمله مراکز ورزشی، استخرها و مراکزی که نیاز به حضور جمعیت دارند) تا اطلاع ثانوی تعطیل باقی می‌مانند. ساعت کار این کسب‌وکارها از ۷ صبح تا ۲ بعدازظهر است و طبیعتا فعلا نماز جماعت برگزار نمی‌شود و باتوجه‌به نزدیکی ماه رمضان، غذا هم در محل کار خورده نمی‌شود.

روحانی گفت که فعلا دو سوم کارمندان به سر کارها می‌آیند و یک سوم به‌طور گردشی فعالیت می‌کنند. فعالیت‌های اقتصادی در استان تهران نیز از روز شنبه ۳۰ فروردین آغاز می‌شود. رئیس‌جمهور تشریح کرد:

در بخش کسب‌وکارهای کم‌ریسک بنا شد تا در استان‌ها از شنبه ۲۳ فروردین فعالیت‌ها با مراعات پروتکل‌های اعلامی از سوی بهداشت و درمان آغاز شود؛ حتماً باید بر این پروتکل‌ها نظارت شود و مسئولیت اصلی این نظارت بر عهده‌ی وزارت بهداشت است. امروز همچنین تصویب شد تا در صورت نیاز نیروی بسیج نیز برای نظارت با دقت به وزارت بهداشت کمک کند.

روحانی گفت آغاز فعالیت کسب‌وکارها به‌معنای فراموش کردن اصل در خانه ماندن نیست و ترجیح بر این است که آن‌هایی که حضورشان در جامعه ضرورتی ندارد، همچنان در خانه بمانند.

برای بازگشایی فعالیت‌های کسب و کارها براساس پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان تصمیم گرفتیم به‌صورت پلکانی عمل کنیم. در خصوص فعالیت ادارات دولتی نیز مصوب شد از هفته آینده یعنی ۲۳ فروردین فعالیت ادارات به این صورت باشد که دو سوم از کارمندان در محل کار خود حضور خواهند داشت و یک سوم دیگر مجاز هستند که در محل کار خود حضور پیدا نکنند؛ در این مصوبه تأکید شد که نسبت به افرادی که سن بالا دارند و همچنین به بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند اولویت‌ها لحاظ شود.

از کمیته تبلیغات خواستیم دراین‌زمینه طرح‌ها و اطلاعات مورد نیاز را آماده کند و در رسانه‌ها توضیح داده شود که فروشندگان چگونه باید مسائل را رعایت کنند؛ همچنین تأکید شد که وظایف و اصول بهداشتی که باید مورد توجه قرار بگیرد برای مردم توضیح داده شود.

تعطیلی طولانی‌تر کسب‌وکارها باتوجه به این موضوع ادامه می‌یابد که به‌گفته‌ی معاون کل وزیر بهداشت، اگر ترددها در تهران ادامه داشته باشد یا کسب‌وکارها بازگشایی شوند، کرونا دوباره در این استان اوج می‌گیرد. ایرج حریرچی همچنین گفت که باتوجه به ترافیک دیروز در تهران، وضعیت این شهر و استان نگران‌کننده است.

رئیس‌جمهور روحانی همچنین اعلام کرد که هر کارمندی به کرونا مبتلا شود، موظف است به مدیر خود اعلام کند و سرکار حاضر نشود. درغیراین‌صورت، رفتن او به محل کار تخلف و جرم محسوب می‌شود. وی از وزیر بهداشت خواست تا به آزمایشگاه‌ها ابلاغ کند که آن‌ها موظف هستند بیماری فرد را علاوه‌بر خود وی، به محل کار و خانواده‌اش نیز اطلاع دهد. روحانی اضافه کرد:

وقتی به کسی می‌گوییم آزمایش کرونای وی مثبت است نباید اضطراب و نگرانی شدید پیدا کند. بسیاری مردم با ایزوله و قرنطینه بعد از دو هفته خوب می‌شوند و این مورد تنها در ۱۵ تا ۲۰ درصد دیده نمی‌شود. از ۱۰۰ نفر که مبتلا می‌شوند ۳ یا ۴ نفر خطر مرگ دارند و حتی ما باید از رقم ۳ درصد هم که در جامعه هست پایین‌تر رویم و به ۲ درصد برسیم.

اینکه افراد وقتی مبتلا می‌شوند این موضوع را مخفی می‌کنند لازم نیست، بلکه باید اصول بهداشتی را رعایت کنیم و این موضوع را هم مثل آنفولانزا اعلام کنیم وگرنه پنهان‌کردن آن نفعی ندارد و مهم نیست، البته هر کسی دوست دارد می‌تواند این کار را بکند، اما اصل مهم رعایت بهداشت و جلوگیری از ارتباط با دیگران است.

در مجموع حضور افرادی که مبتلا به کرونا هستند در جامعه ممنوع است و این افراد باید خود را یا در خانه یا در نقاهتگاه‌ها یا در بیمارستان‌ها قرنطینه کنند.

روحانی همچنین گفت ممنوعیت تردد بین استان‌ها تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت و رفت‌وآمد درون استانی بلامانع است.

رئیس‌جمهور همچنین درمورد فعالیت‌های آموزشی گفت:

آموزش به‌جز آموزش تکمیلی از ۳۰ فروردین حضوری خواهد بود، اما در بخش کارشناسی و مدارس تا ۳۰ فروردین آموزش از دور است؛ البته آموزش و پرورش این اختیار را دارد تا در استان‌های سفید فعالیت خود را آغاز کند. 

وی گفت از افراد و کارگران بخش حمل‌و‌نقل ،هیچ‌کس اخراج نشده و تعدیلی هم صورت نگرفته که خبر خوبی است و شامل آن امتیازهایی که ما برای کسب و کارها در نظر گرفتیم می‌شوند.

روحانی درانتها گفت ما نمی‌دانیم شیوه‌ی فعالیت ویروس کرونا در یک ماه آینده چگونه است بنابراین باید با رعایت اصول بهداشتی، صبر کنیم تا ببینیم اوضاع چگونه خواهد شد. رئیس‌جمهور گفت اماکن مقدس تا آخر فروردین، مانند سابق تعطیل خواهد ماند و در جلسات آینده درمورد آن صحبت شود. وی همچنین گفت که جلسه‌ی بعدی ستاد ۲۴ فروردین خواهد بود؛ البته اگر مسئله‌ی مهمی وجود داشته باشد، ممکن است زودتر نیز برگزار شود.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان/ خبرگزاری فارس

دوره ی گزارشگری ورزشی

دوره ی گزارشگری ورزشی


پردیس فناوری کیش_طرح مشاورین متخصص_گروه ورزشی


تا حالا چند دفعه شده که بشینید پای تلوزیون و از دست گزارشگر کلافه بشید؟

عشق به گزارشگری از همون بچگی تو قلب ماها شکل گرفت.

از همون گل‌کوچیک بازی کردن‌های توی کوچه.

حالا بزرگ شدیم و ورزشمون احتیاج به گزارشگرای حرفه‌ای و تازه نفس داره.

شاید وقتشه که جدی جدی دست به کار بشیم و روی خودمون سرمایه‌گزاری کنیم.

البته ما می‌دونیم که زندگی سخته و خرج داره و اصلا وقت گیر نمیاد که بخوایم بریم سر کلاس. اونم تو این وضعیت کشور!

بخاطر همین دوره‌ی 《گزارشگری حرفه‌ای》 رو براتون به صورت آنلاین-همزمان تدارک دیدیم تا هم بتونید بدون محدودیت مکانی کنارمون باشید و هم خیلی همون موقع سوالاتون رو از استاد بپرسید.

توی این دوره ما روی

  • فن بیان
  • مجری‌گری
  • زبان بدن شما

کار می‌کنیم تا به یه گزارشگر حرفه‌ای تبدیل بشید.

جهت ثبت نام در دوره آنلاین گزارشگری ورزشی به سایت زیر مراجعه نمایید .

www.perspolis.ipcce.ir

جهت ثبت نام در دوره آنلاین گزارشگری ورزشی به سایت زیر مراجعه نمایید .

www.perspolis.ipcce.ir

تبریک عید نوروز پردیس فناوری کیش

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره تخصصی صنعت و مدیریت_گروه پردیس فناوری کیش :

به نام خداوند هستی بخش

نوروز از نگاه ما اندیشه ، برنامه ریزی و تصمیم تازه درباره چگونه زیستن ، خواستن و رسیدن به همه آرمان ها و ایده آل هایمان است.،

پس بهتر است از نو اندیشیدن را آغاز کنیم ، برنامه و طرح آینده را مشخص کرده و آنگاه تصمیمی قاطع بگیریم.

کیش تک می تواند خواستگاه آرزوی ها شما باشد ، اگر تصمیمی گرفته اید …

نوروز 1399

کیش تک 

 

دوره زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته

دوره زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_دپارتمان زبان های خارجی :

آموزش زبان انگلیسی دغدغه نیست بلکه نیاز به کمی برنامه ریزی و همراهی دارد. در آموزش آنلاین زبان انگلیسی  بهترین راه برای آموزش است ، بی تردید بهترین راه برای یادگیری آموزش زبان انگلیسی، تقویت همه مهارت های شنیداری، نوشتاری، مکالمه، درک مطلب، خوانداری و… به صورت توام می باشد. به ویژه برای دوستانی که در محیط کار نیازمند یادگیری زبان انگلیسی هستند، توصیه می شود که همه مهارت ها را یکجا فرا بگیرند. برای افزایش سرعت دوستان در آموزش زبان انگلیسی، کلاس آموزشی به شکل آنلاین برگزار می شود تا شما را از شرکت در هر کلاس دیگری بی نیاز کند.

کلاس های آنلاین :  دوره ها را گام به گام با ما تا سطح نهایی پیش ببرید. کلاس انلاین آموزش زبان انگلیسی یکی از کارآمدترین روش های یادگیری زبان است که با توسعه فضای مجازی در سال های اخیر جایگاه خاصی پیدا کرده است. امکان مطالعه دروس در هر زمان، امکان ارتباط با استاد در هر زمان، صرفه جویی در وقت و هزینه، مناسب بودن برای افراد پر مشغله یا شاغل، مهمترین مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی است. برای این منظور میتوانید با کلیک بر روی گزینه شروع کلاس آنلاین ، از قیمت کلاس های آنلاین و نحوه برگزاری آنها باخبر شوید و در صورت تمایل با تکمیل فرم ثبت نام، در این دوره ها ثبت نام کنید. جلسه اول تمامی دوره ها به صورت نیم بها است و در جلسه اول تدریس زبان، سطح دقیق شما ارزیابی خواهد شد.

جهت ثبت نام در دوره آنلاین زبان انگلیسی  به سایت زیر مراجعه نمایید .

www.perspolis.ipcce.ir

جهت ثبت نام در دوره آنلاین زبان انگلیسی  به سایت زیر مراجعه نمایید .

www.perspolis.ipcce.ir

دوره تحلیگر ورزشی

دوره تحلیگر ورزشی

مرکز آموزش آنلاین پرسپولیس_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت _گروه تربیت بدنی :

دوره آنلاین تحلیلگر ورزشی ؛ آنچه لازم است بدانید ، این است که آنالیزوری تا حدود زیادی به هوش ، ذکاوت و استعداد فرد بستگی دارد و آنچه این استعداد را شکوفا میکند ، علوم اکتسابی است . البته آنالیزورهای زیادی هستند که ذاتا آنالیزور یا تحلیلگر نبوده و نیستند ، ولی بعلت علاقه فراوان و با یادگیری اصول و فنون آنالیز ، سعی در حضور در این عرصه را دارند که البته درصد موفقیتشان از دسته اول کمتر است زیرا آن چاشنی لازم ، خلاقیت و نبوغ ذاتی را برای این پروسه نداشته و در قسمت ارائه راهکار و پیش بینی کمی دچار شک و تردید میشوند.

جهت ثبت نام در دوره تحلیلگر ورزشی به سایت زیر مراجعه نمایید .

www.perspolis.ipcce.ir

جهت ثبت نام در دوره تحلیلگر ورزشی به سایت زیر مراجعه نمایید .

www.perspolis.ipcce.ir

دوره ی سرپرستی تیم ورزشی

دوره ی سرپرستی تیم ورزشی


پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه تربیت بدنی


عده‌ای اعتقاد دارند کلید انسجام هر تیم ورزشی، 《سرپرست》 تیم است.
اگر

انرژیِ تلاش گسترده‌ای را در خود می‌بینید
به اهداف روشن سرپرستان ایمان راسخی دارید
می‌خواهید با اشتیاق و قاطعیت به سوی کمال بروید
به ارتباط دوستانه و محترمانه در تیم اعتقاد دارید
تبریک می‌گویم!
شما ویژگی‌های اساسی یک سرپرست ایده‌آل را دارید.
تنها لازم است اطلاعات و مهارت‌های لازم را کسب کنید.
یک سرپرست خوب لازم است علاوه بر وظایف اجرایی‌اش مدیری خوب باشد.
ما در دوره‌ی سرپرستی تیم ورزشی قصد داریم وظایف مدیریتی سرپرست همچون برنامه‌ریزی را به شما آموزش دهیم. قراردادهای بازیکنان را بررسی کنیم و نظارت صحیح بر بازیکنان را یاد بگیریم.
منتظرتان هستیم!

جهت ثبت نام در دوره آنلاین سرپرستی  ورزشی به سایت زیر مراجعه نمایید .
www.perspolis.ipcce.ir
[عکس: -ای-سرپرست-شوید.jpg]
جهت ثبت نام در دوره آنلاین سرپرستی  ورزشی به سایت زیر مراجعه نمایید .

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ چیست؟

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه دیجیتال مارکتینگ :

ما قصد داریم شما را با مفهوم کلی ایمیل مارکتینگ و همچنین چرایی استفاده از ایمیل مارکتینگ و کاربردها و مزایای آن آشنا کنیم. اگر قصد دارید که محصولات و خدمات خود را به بصرفه ترین شکل ممکن به مخاطبین خود معرفی کرده و گامی بزرگ در راستای ارتقاع رونق بازار فروش خود بردارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم حتما این متن را مطالعه کنید.

آشنایی با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ارسال پست الکترونیکی شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ است که همواره یکی از ابزارهای پر کاربرد و البته قدیمی برای تبلیغ، بازاریابی و یا ارتباط با مشتریان در دنیای تجارت و کسب و کار بوده است.

ایمیل مارکتینگ یکی از قدرتمند ترین، کارآمد ترین و به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است.

ایمیل مارکتینگ عبارت است از ارسال محتوای مورد نظر از طریق ایمیل با استفاده از کلمات جذاب به انبوهی از کاربران در سراسر دنیا و معرفی خدمات و یا محصولات تان و یا جذب بازدید کننده برای سایت مورد نظر.

با پیشرفت تکونولوژی و روی کار آمدن ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ، شاید این طور به نظر بیاید که ایمیل مارکتینگ شیوه ای کاملا منسوخ برای جلب نظر مشتریان باشد اما اگر نگاهی دقیق تر به کسب و کار ها ی موفق دنیا داشته باشیم خواهیم دید که ایمیل مارکتینگ نه تنها منسوخ نیست بلکه در راس استراتژی های فروش این شرکت ها قرار گرفته است. اگر از آن ها درباره علت این انتخابشان بپرسید، خواهند گفت که ایمیل مارکتینگ بازدهی بیشتری دارد!

کاربرد های ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ کاربردهای مختلفی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • ارسال پیام خوش آمدگویی پس از ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن شما
  • ارسال پیام تشکر و قدردانی از حسن انتخاب و یا خرید شما
  • ارسال جدیدترین اخبار از خدمات و محصولاتتان از طریق ایمیل و ترغیب آن ها به خرید
  • پشتیبانی پروفایل شخصی مشتری(تعویض پسورد و…)
  • دادن اشتراک مقالات و یا خبرنامه های شما
  • و…ایمیل مارکتینگ چیست

چرا ایمیل مارکتینگ؟

استفاده از آن ساده است

شما در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید یک یا چند ایمیل ارسال کنید و نتیجه آن را مشاهده کنید. در صورتی که شیوه های دیگر بازاریابی دیجیتال گاها ممکن است تا چند ماه زمان برده و دیر بازده باشند. سرویس های ارائه دهنده ایمیل مارکتینگ، امروزه این امکان را برای شما فراهم کرده اند که به راحتی از صفر تا صد یک کمپین ایمیل مارکتینگ را ایجاد و مدیریت کنید.

مقرون و به صرفه است

اگر تازه کسب و کار خود را تاسیس کرده و می خواهید هزینه های خود را مدیریت کنید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما ایمیل مارکتینگ است. این شیوه نیاز به صرف هزینه های کلان ندارد و با حداقل هزینه می توانید از آن بهره ببرید. برخی ازسرویس های ارائه دهنده خدمات ایمیل ماکتینگ تا مدتی خدمات رایگان ارائه می دهند.

بهترین ابزار برای ارتباط سازی با مشتریان است

توسط ارسال ایمیل های برنامه ریزی شده و  زمان دار می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید و نظر آن ها را جلب کنید فقط کافیست متحوایی که برای آن ارسال، یا از آن ها دعوت می کنید که به سایت شما مراجعه کرده و آن را مطالعه کنند به اندازه کافی سودمند و دارای جذابیت باشد تا مخاطبین علاقه مند شده و مشتاقانه منتظر دریافت ایمیل هایی از جانب شما باشند.

بسیار هدفمند است

شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که از مشتریان و بازار هدف خود دارید، مثلا خریدهایی که در گذشته انجام دادند و یا نظر سنجی های مختلفی که برگذار می کنید، مخاطب خاص خود را مشخص کرده و با در نظر گرفتن علایق و نیازهای مشتری، آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با آن هارا برایشان ارسال کنید. با انجام این کار می توانید در وقت و انرژی خود و مشتریان صرفه جویی کرده و ایمیل های موثرتری ارسال کرده و نتیجه بسیار بهتری بگیرید.

چند نکته درباره درباره استفاده از ایمیل مارکتینگ

  1. سعی کنید استراتژی خود را از قبل مشخص کرده و ایمیل های طبقه بندی شده ای را ارسال کنید.
  2. مدت ارسال ایمیل های خود را مشخص کنید، مثلا دو روز یک بار یا هفته ای یک بار.
  3. قابلیت لغو اشتراک را ایجاد کنید تا مشتریان در صورت عدم تمایل بتوانند اشتراک خود را لغو کنند.
  4. این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده بی رویه از ایمیل مارکتینگ باعث دل زدگی مشتریان شده و نتیجه عکس در بر خواهد داشت.
  5. ایمیل های خود را ساده واضح و قابل فهم و به دور از پیچیده گویی و افراط در واژه های تبلیغاتی ارسال کنید
  6. حتما در متن ایمیل خود نشانی یا ادرس سایتی از خود به جهت مراجعه کاربران مشخص نمایید.
سخن آخر

ما سعی کردیم شما را با مفهوم ایمیل مارکتینگ و کاربرد ها و برتری های این روش آشنا کنیم، توصیه ما به شما این است اگر کسب و کاری دارید و می خواهید از شیوه های مختلف دیجیتال مارکتینگ برای افزایش بازار فروش خود استفاده کنید، در کنار باقی روش ها حتما کمپین ایمیل مارکتینگ را پیاده سازی کنید و تاثیرات بالقوه آن را مشاهده کنید. امیدوارم این متن مورد پسند شما خوانندگان عزیز و گرامی قرار گرفته باشد. موفق و پاینده باشید.

کارشناسان پردیس فناوری کیش همه روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

جهت درخواست مشاوره با کارشناسان این بخش به سایت زیر مراجعه نمایید .

www.kishindustry.ir

 

فروش گوشی تاشوی جدید تنها در عرض چند دقیقه!

فروش گوشی تاشوی جدید تنها در عرض چند دقیقه!


پردیس فناوری کیش_ طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_ گروه خبری: صنعت و فناوری


مدل جدید گوشی تاشو هواوی تنها در عرض چند دقیقه در چین به فروش رفت.

به گزارش گروه خبر پردیس فناوری کیش به نقل از ایسنا، شرکت چینی هوآوی که نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود، میت ایکس (Huawei Mate X)، را در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازارهای جهانی کرد، حالا نسخه جدید و به روز رسانی شده ای از آن را که میت ایکس اس (Huawei Mate Xs) نام دارد، در بازار چین عرضه کرده است تا بتوانند نظر و رضایت کاربران را بهتر و بیشتر از قبل به خود جلب کند.

این در حالیست که طبق گزارشی که در وب سایت gsmarena آمده است، فروش و آغاز عرضه این محصول جدید در چین دقایقی بیشتر طول نکشید و گوشی هوشمند و تاشو هواوی میت ایکس اس توانست در استقبال کاربران رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

از مهم ترین ویژگی های گوشی های هوشمند تاشوی هواوی می توان به صفحه نمایش ۸ اینچی، پردازنده ۹۸۰ و ۹۹۰ کایرین،  قابلیت اتصال به شبکه ۵G، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری، چهار لنز دوربین در پنل پشتی، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین قابلیت شارژ سریع ۵۵ واتی اشاره کرد.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

حدود یکی دو سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود. این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ و پر تب و تاب شده است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد.