آتش سوزی جزئی در ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت اطفا شد

آتش سوزی جزئی در کتابخانه ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت ایران به طور کامل اطفا شد و شرایط محیطی به حال عادی درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (mop)، سیاوش درفشی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت ملی نفت ایران درباره وقوع آتش سوزی در ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت توضیح داد: ساعتی پیش هنگام اجرای تعمیرات و برشکاری در کتابخانه ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت ایران، آتش سوزی جزئی رخ داد که با حضور بموقع نیروهای آتش نشان بلافاصله حریق مهار و خاموش شد.

وی افزود: این تعمیرات به آتش سوزی خفیف منجر شد، اما به دلیل بسته بودن محیط کمی دود ایجاد کرد.

به گفته مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، سامانه اطفای حریق محل وقوع آتش سوزی به موقع عمل کرد و هم اکنون آتش صد در صد خاموش شده است و نیروها در حال پاکسازی محوطه هستند.

درفشی با بیان این‌که شرایط ساختمان هم اکنون به حال عادی برگشته است و کارکنان در حال عبور و مرور هستند، افزود: افزون بر سامانه اطفای حریق ساختمان، نیروهای آتش نشانی شهری هم بلافاصله در محل حضور یافتند.

به گزارش شانا، نیروهای آتش نشان دقایقی پس از وقوع آتش سوزی در ساختمان مرکزی شرکت ملی نفت ایران حاضر بودند و برای رعایت مسائل ایمنی و حفظ لامت کارکنان طبقه‌های اولیه ساختمان به طور کامل تخلیه شده بود و در هنگام اجرای  عملیات، ورود و خروج به ساختمان مرکزی شرکت ملی نفت برای ساعتی متوقف شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *