استان خراسان شمالی

[success]شهر ما را بشناسید… [/success]

[col_12][/col_12]

[col_12_last]

استان خراسان شمالی به مرکزیت شهر بجنورددرشمال شرق ایران است. بزرگترین شهر استان بجنورد است . این استان با مصوبه دولت در سال ۱۳۸۳ و پس از تقسیم استان خراسان به سه استان، ایجاد شد.بجنورد پرجمعیت‌ترین شهر استان خراسان شمالی است و پس از آن شهر شیروان پرجمعیت‌ترین شهر استان خراسان شمالی است.استان خراسان شمالی با مساحتی حدود ۲۸۱۷۹ کیلومتر مربع از ۸ شهرستان بجنورد (مرکز استان)، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز وجرگلان، جاجرم، فاروج و گرمه تشکیل شده است. این استان از نظر موقعیت جغرافیایی؛ از شمال با کشور ترکمنستان، از شرق و جنوب با استان خراسان رضوی، از جنوب غربی با استان سمنان و از غرب با استان گلستان هم‌مرز است.

مجتمع پتروشیمی، کارخانه سیمان و کارخانه‌های پلاستیک بجنورد، مجتمع فولاداسفراین، کارخانه لوله گستر اسفراین و کارخانه آرد و شرکت آذین فورج. کارخانه تولید انواع لوله و پروفیل فلزی بجنورد، کارخانه ساخت و تولید دستگاه‌های جوش القائی و کوره القائی بجنورد، کارخانه آلومینای جاجرم، نیروگاه برق، کارخانه قند وکارخانه الیاف شیروان،کارخانه فراورده های گوشتی شهراد فاروج،کارخانه کشت و صنعت خرم فاروج،کارخانجات خوراک دام،صنایع کشمش و زعفران فاروج ،کارخانه های متعدد پنبه پاک کنی، صنایع غذایی، کشاورزی، ساختمانی، کارخانه لبنیات مهر شیر درق و… از صنایع برجسته این استان به شمار می‌روند.

براساس نتایج سرشماری کارگاه‌های صنعتی ۱۳۸۱ کشور، خراسان شمالی دارای ۳۶۰۰ کارگاه صنعتی با ۱۲۵۴۵ شاغل است که دارای ۸۷۳۶۱۰ میلیون ریال ارزش افزوده می‌باشد. تعداد۱۰۷ واحدصنعتیبا ۱۰نفر کارکن وبیشتر درسطح استان فعال است. درحال حاضر ۳۰ معدن فعال ازجمله معادن اکسیدآلومینیوم، کلسیت، بتونیت، باریت ماسه سیلیسی، سنگهای تزئینی و… درسطح استان بهره‌برداری می‌شود و به عبارتی۸۹/۰معادن فعال کشور دراین استان واقع می‌باشد.

[/col_12_last]

[spacer]

[success]صنایع استان … [/success]

[checklist]

[/checklist]

جذب متخصصین بومی

پردیس فناوری کیش در نظر دارد از متخصصین بومی منطقه در رابطه با آموزش صنعت در حوزه نقت ، گاز و پتروشیمی دعوت به همکاری نماید .

[button color=”red” size=”large” link=”http://kishindustry.ir/%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%aa%db%8c%d8%af-%d9%88-%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a7%d9%86/”] فرم جذب متخصصین بومی [/button]

[success]پروژه های صنعتی… [/success]

[col_14]

[/col_14]
[col_14]

[/col_14]

[col_14]

 

[/col_14]

[col_14_last]

 

 

[/col_14_last]

[spacer]

[success]دوره های آموزشی … [/success]

[col_13]

[/col_13]
[col_13]

[/col_13]
[col_13_last]

[/col_13_last]

[spacer]

[tabs]
[tab title=”درباره ما”]
[image source=”http://imediapixel.net/demo/ecobiz/wp-content/uploads/2011/05/image1.jpg” alt=”” align=”left”]

پردیس فناوری کیش، مستقردر مرکز انتقال فناوری های پیشرفته کیش  با ایده محوری کسب و کار دانش محور و برپایه بهره گیری از فناوری های نوین در زمینه مشاوره و کارگاه های تخصصی فنی و مهندسی ، کاربردی و صنعتی ، تحقیقات و مطالعات پژوهشی ، نظارت و شناسایی سیستم های یادگیری مبتنی بر فناوری IT  با همفکری و هم افزایی مدرسین مجرب دانشگاهی در حوزه های فنی و مهندسی ، فناوری اطلاعات و زبان های خارجی تخصصی شکل گرفت.

از اقدامات این شرکت ، فعالیت های آموزشی در زمینه برگزاری دوره های مختلف سازمانی به صورت حضوری، برگزاری دوره زبان های خارجی و کامپیوتر با متد الکترونیکی ( مجازی ) می باشد.  برگزاری دوره های آموزشی تخصصی متفاوت که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت نیز از جمله اقدامات چند ساله این پردیس است . همکاری آموزشی با نهادها و شرکت های معتبر صنعتی و بانک ها در سایه بهره گیری از توان آموزشی نیروی انسانی متخصص توانسته است، این پردیس را در عرصه های گوناگون سرآمد نماید از این رو به برخی از همکاری ها و اقدامات پردیس فناوری کیش اشاره می نماییم .

  • برگزاری دوره های فنی و مهندسی صنایع غرب استان تهران در زمینه دوره های مکانیک الکترونیک هیدرولیک پنوماتیک دوره های کد وزارت نفت ویژه بسیاری از شرکت های معتبر به صورت گروهی و سازمانی.
  • برگزاری دوره های کامپیوتر اعم از ICDL ویژه کارکنان Excel پیشرفته طراحی و گرافیک نرم افزارهای مهندسی برق ، الکترونیک ،مکانیک و…(آنلاین و سازمانی)
  • برگزاری دوره های زبان خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، اسپانیایی و …با استاندارد آموزشی توسط مدرسین و دانش آموختگان مجرب دانشگاه شریف ،تهران و شهید بهشتی . (آنلاین و سازمانی)
  • برگزاری دوره های ویژه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

[/tab]
[tab title=”ارتباط با ما”]
[image source=”http://imediapixel.net/demo/ecobiz/wp-content/uploads/2011/05/image1.jpg” align=”right”]

آدرس:

کیش،مرکز تجارت جهانی،برج صدف، طبقه پنجم، مرکز انتقال فناوری های پیشرفته (واحد ۵۰۳)

تلفن : ۴۴۴۵۳۸۷۷ – ۰۷۶

[itemlist]

  • شماره تماس: 02166176196
  • تلفکس: 02189776129
  • ایمیل: info@kishindustry.ir

[/itemlist]
[/tab]
[tab title=”پیوند ها”]

[checklist]

[/checklist]
[/tab]
[/tabs]

[spacer]